به روز ترين وب مد لباس كودكان

تنگ ترکردن واژن

1392/5/6 5:10
نویسنده : mari
85 بازدید
اشتراک گذاری

من تا كنون سه بار زايمان كرده ام و آخرين اونها رو بدون سزارين بدنيا آوردم .در نتيجه اين مسئله، من متوجه تغيير سايز در واژن خودم شده ام كه متاسفانه اين امر باعث شده ، در هنگام سكس احساس شرمساري بكنم چراكه حس ميكنم واژن من بسيار گشاد شده است. ايا اين مسئله بعد از زايمان مرتب يک امر همگاني مي باشد؟ من خيلي خجالت ميكشم كه در مورد اين مسئله از كسي سوال بپرسم. لطفاٌ بهم بگيد آيا راهي براي به حالت قبل در آوردن واژن وجود دارد؟

متاسفانه خيلي از زنها هستند كه اين مورد نگراني اونها رو تشكيل مي دهد و مشخصاٌ هم زمانيكه اونها چندين بار زايمان كرده باشند. پزشكان اصلاٌ جا نمي خورند وقتي كه مي شنوند شما نگران چنين مشكلي هستيد. در نتيجه اين كاملاٌ منطقي هستش كه شما مشكلتون رو در اولين وقت معاينه كه گرفتيد عنوان كنيد و چقدر هم برايتان مشكل مي باشد اگر وي دكتر شخصي شما باشد که بارها شما را معاينه كرده استشما نوشته ايد كه خجالت ميكشيد كه سكس داشته باشيد تنها بخاطر اينكه احساس گشادي در واژن ميكنيد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)